wtorek, 19 kwietnia 2016

Informacje

Hej!
Kolejny post z przeprosinami. Wiem, że nic ostatnio nie pisałam, ale po prostu nie miałam na to czasu.
Była szkoła, więc przede wszystkim musiałam zająć się nauką. W czasie roku szkolnego nie angażuję się aż tak bardzo w gry. Ewentualnie loguję się i odbieram dzienne nagrody.
Nie mam tu innych redaktorek, więc zwyczajnie nikt się tym nie zajmował. Ale pamiętajcie, że staram się aby ten blog wam się podobał i był jak najlepszy. Że wkładam w jego prowadzenie tyle pracy, ile tylko mogę. :)
Teraz są wakacje, mam dwa miesiące wolnego, więc przez ten czas postaram się nadrobić zaległości i rozwinąć trochę tego bloga. Planuję też wprowadzić na nim kilka zmian, ulepszyć go.
Przygotowuję właśnie kilka postów i postaram się je dziś wrzucić na bloga.
Postanowiłam także zmienić swoją nazwę. Zawsze podpisywałam się #VanillaMil, a teraz zmieniam nazwę na #MillaVanilla - tak jak mój login na Momio. Możecie mnie zapraszać, z chęcią każdego przyjmę. :)
Jeszcze raz bardzo was przepraszam. Mam nadzieję, że nadal będziecie tak chętnie czytać tego bloga.
Pozdrawiam <3
#MillaVanilla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz