czwartek, 30 czerwca 2016

Nowe prezenty :)

Dzień doberek :)
To kolejny post o nowościach xD
Tym razem będzie dotyczył prezentów. Nowa kolekcja nazywa się Szykowne prezenty. Dodano po 10 rzeczy dla dziewczyn i chłopców. Zrobiłam screeny. Tak wygląda kolekcja dla dziewczyn:





















A tak dla chłopaków:






















Dla dziewczyn jest róznokolorowa, natomiast dla chłopaków czarna. Na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem nieźle. Ciekawa jestem jak wyglądałyby na postaci :D Szkoda, że dziewczyny nie dostały żadnych fajnych okularków lub kapelusza jak chłopcy, ale i tak jest spoko <3
Oczywiście muszą być rzeczy za szafiry. 6 na 10 prezentów jest właśnie za tę walutę. Mi to aż tak nie przeszkadza, bo mam szafiry, ale wiem że innych momiowiczów to denerwuje.
To by było na tyle.
Pozderki <3
#MillaVanilla

3 komentarze:

  1. Jak ktoś chce super KODY do MOMIO to tutaj są świetne : http://dlagier.com/hack-do-momio/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli już mowa o prezentach, to gdzie zazwyczaj je kupujecie (mówię o prezentach w realnym, a nie wirtualnym świecie)? Ja, zazwyczaj zamawiam je w sklepie internetowym https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej gdyż oferuje ogromny wybór produktów w rozsądnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to raczej przez internet, większy wybór i też ceny przystępniejsze. Jeśli chodzi o kobiety to można przecież coś z dodatków modowych wybrać, np. buty https://butymodne.pl/pozostale-klapki-damskie-guma-c19915.f116.html czy jakiś ciuszek i już będzie udany i na pewno trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń