wtorek, 25 sierpnia 2015

Krok po kroku #2: Jakie są rodzaje birmo?

Dzień dobry lub zły, ja osobiście życzę tego pierwszego xD
Dziś kontynuujemy serię "Krok po kroku"!
W tym poście opiszę rodzaje birmo. Czym są birmo? Są to ptaki, które przelatują czasami na ekranie. Mogą dać nam różną ilość diamentów, w zależności od tego jakiego są rodzaju. I te rodzaje właśnie mam zamiar opisać. Więc nie zwlekamy i zaczynamy! ^^


UWAGA! Informacje o tym, jak często występuje dany birmo, mogą nie zgadzać się z Waszymi obserwacjami, ponieważ u każdego użytkownika każdy birmo występuje nieco inaczej. Te opisy są ułożone na podstawie moich obserwacji. :)

1.














Birmo jest w większości czerwony. Ma kolorowe skrzydła. Papuga. Daje 3 diamenty. Występuje prawdopodobnie najczęściej ze wszystkich birmo. Nie ma możliwości, że nigdy go nie spotkasz. A to dlatego, że każdy gracz od razu po zarejestrowaniu przechodzi króciutki tutorial. Gdy Emily/Lucas opowiada o birmo, przelatuje właśnie ten gatunek.

2.














Birmo jest jasnoszary. Sowa. Daje 5 diamentów. Występuje mniej więcej tak samo często jak papuga.

3.















Birmo jest czarny, ma biały brzuch i kolorowy dziób. Tukan. Daje 7 diamentów. Występuje dość często, ale nie tak często jak poprzednicy.

4.














Birmo jest garbaty i czerwony. Jego dziób jest zakrzywiony, czarny na czubku. Daje 10 diamentów. Jego występowanie jest podobne do tukana.

5.














Birmo jest czarny na grzbiecie, biały na brzuchu. Dziób ma czarno-pomarańczowy. Daje 30 diamentów. Występuje już nieco rzadziej.

6.












Birmo jest ciemnoniebieski, z długim dziobem. Obrośnięty szarawym puchem, jego skrzydła i ogon są czarne. Daje 50 diamentów. Występuje dosyć rzadko.


7.
















Birmo jest biały, z czarnymi końcówkami skrzydeł i ogona. Dziób ma duży i żółty. Ze sobą ma niebieski koszyk z diamentami, których daje 75. Występuje bardzo rzadko, sama spotkałam go ze 2-3 razy xD

8.
Jeden jedyny raz spotkałam birmo dającego 125 diaxów. Jednak było to dosyć dawno, więc nie pamiętam zbytnio jego wyglądu. O ile dobrze pamiętam, również miał ze sobą koszyk i był biały (ale pewna nie jestem). Niestety, do tej pory nie pojawił się ponownie :( Ale nigdy nic nie wiadomo, może kiedyś ten drugi raz nastąpi i zrobię screena :)

9.
Słyszałam również o orle, dającym 200 diamentów. Nie mam screena, bo nigdy go nie miałam. Może kiedyś mi się pokaże i dam wam zdjątko ^^

Ciekawostka:
Podobno istnieje taki birmo jak Feniks. Jest to ptak ognisty, tak jakby ktoś nie wiedział :P Nie wiem ile daje diamentów, bo jeszcze nigdy mi nie przeleciał na ekranie xD Czytałam pod pewnym postem na Momio o nim, ludzie pisali tam ile diaxów od niego dostali. Ktoś pisał, że 500, ktoś, że 600, ktoś, że 750, a ktoś nawet 1000 albo 1500! Różne są także zdania na temat tego, kiedy on się pojawia. Jedni twierdzą, że od poziomu 40, a drudzy, że żadnych ograniczeń nie ma i dostawali nawet na levelu 17. Niektórzy mówią nawet, że taki birmo w ogóle nie istnieje. Wywnioskowałam więc z tego, że ile użytkowników Momio, tyle opinii na temat Feniksa. :P

PS. Paczajcie co mi się porobiło! Latający diament :0

















Pojawiał się zamiast birmo dającego 3 diaxy. Teraz już tak się nie robi. :0 Co ciekawe, inne birmo pojawiały się normalnie... :P U was też tak było? ^^

To na tyle.
Do następnego posta <3
#VanillaMil

9 komentarzy:

  1. Super post ps.Zaproś mnie na momio nazywam się Melinia

    OdpowiedzUsuń
  2. najczęściej występuje ten z reklamami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie przed chwilką robiłam sobie na momio nowy komplet i wyskoczył mi ten orzeł i dostałam 200 diamentów :o Ciekawe czy ten feniks na prawde jest na momio...Kiedyś czytałam takiego posta na momio że on był niby na tym starszym serwerze ! Wgl fajny blog i będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ognisty jest, i daje 500 diax.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakim serwerze? Bo na polskim go nigdy nie Spotkałamm...

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://momioznamikotami.blogspot.com/2017/05/rodzaje-birmo-na-momio.html < tu jest wszystko napisane ;)

    OdpowiedzUsuń