poniedziałek, 10 sierpnia 2015

PORADNIK: Jak szybko wbić level?

Eloł, eloł, pięć dwa zeroł xD
W tym poście opiszę sposoby na szybkie wbicie levela. Są one sprawdzone (testowałam na swoim koncie prywatnym i używam ich nadal) i mogę Wam szczerze powiedzieć (a raczej napisać xD), że naprawdę pomagają. Dzięki nim możecie wbić jeden level nawet w jeden dzień! Gdy macie mniejszy level, możecie wbić nawet kilka leveli w jeden dzień. Super, co nie? :p
Kiedy zaczynałam na prywatnym koncie swoją przygodę z Momio, ludzie pytali mnie jak długo w to gram. Odpowiadałam, że 5 dni. Nie chcieli mi wierzyć, byli bardzo zdziwieni. I ja... wcale się im nie dziwię. Miałam wówczas mniej więcej 23 lvl czy coś takiego, nie pamiętam :D No nieważne. Obecnie mam lvl 38 i tak się składa, że właśnie dziś mija pełniutki miesiąc od mojego zarejestrowania się na Momio. Wy też byście tak chcieli? Tak? To przeczytajcie te porady, dzięki którym możecie mieć naprawdę wysoki level!

1. Znajdź osobę, z którą powymieniasz się momo!





















Gdy dasz komuś momo, dostaniesz za to 30 punktów levela. Gdy dostaniesz momo od kogoś, wtedy na twoje konto wpłynie 50 punktów. Oczywiście, jeżeli ulepszysz momo, ta stawka wzrośnie. Niestety za ulepszenie trzeba zapłacić i to całkiem sporo. Możesz namówić np. przyjaciółkę/przyjaciela, żeby z tobą zagrał/a. Umówcie się, że będziecie sobie pomagać, dając sobie wzajemnie momo. Za jedną taką "kolejkę" (ty dajesz momo przyjacielowi, a przyjaciel daje momo tobie) dostajesz w sumie 80 punktów levela (w przypadku podstawowego, nieulepszonego momo). Gdy umówicie się, że dacie sobie 10 takich kolejek, oboje dostaniecie 800 punktów levela. Przy 20 kolejkach macie już 1600 punktów. To się naprawdę opłaca i jest pomocne szczególnie w przypadku małych leveli. Ja z #VanillaMar tak robiłyśmy i efekty są :D Więc warto spróbować. Możesz też poprosić przypadkowego gracza z Momio. Niestety, niektóre osoby oszukują i mogą nie dać ci momo pomimo tego, że ty im dałaś/eś. Dlatego NIGDY nie zgadzajcie się na bycie pierwszym. Na szczęście nie wszyscy tacy są. Przecież kto szuka, ten znajdzie i kiedyś trafisz na kogoś, kto jest w porządku. Najważniejsze to być cierpliwym. :)





















2. Znajdź bardzo dużo osób, które mają animo!





















Zastanawiasz się, co animo mają wspólnego z levelem. Otóż, za nakarmienie czyjegoś animo dostajesz punkty levela. Im większy poziom animo, tym większa stawka. Animo karmisz poprzez kliknięcie ikonki cukierka w jego profilu. Jak wejść w profil animo? Po prostu kliknij na wybranego zwierzaka. Wtedy wyświetli się jego profil. Na dole masz jego imię i 3 ikonki.

























Musisz kliknąć na ikonę cukierka (zaznaczona czerwonym kwadratem). Cukierka można dać raz na dzień (chyba :p), dlatego zapisz nicki posiadaczy animo na jakiejś kartce i codziennie dawaj cukierki ich pupilom. Pamiętaj, że im więcej osób znajdziesz, tym więcej punktów levela zarobisz dziennie. Gdzie szukać takich osób? Napisz na chmurce dla wszystkich, że szukasz osób z animo. Możesz napisać coś w stylu: "Hej. Macie animo? Jeśli tak, zgłoście się w komentarzu. Każdemu animo dam cukiereczka :)". Zresztą, cokolwiek napiszecie, będzie dobrze :) Możecie też poszukać u Tikiego. Znajdziecie go normalnie pisząc w wyszukiwarce "tiki".




















Wejdźcie w jego profil i przeszukajcie jego znajomych. Znajdziecie ich klikając w miejsce oznaczone fioletowym kwadratem.

























Przyznam się, że właśnie tego sposobu używam najczęściej i to dzięki niemu zdobywam jeden level dziennie. Trochę męczący, ale pomocny sposób. :)

3. Kup animo!


















Nie od dziś wiadomo, że za przejście levela otrzymujemy diamenty. Korzystając z porad 1 i 2, wbijesz level i dostaniesz diamenty. Z czasem uzbierasz 3000 diaxów. Warto je przeznaczyć na animo, gdyż za każdym razem, kiedy on awansuje na wyższy poziom, ty dostajesz punkty levela. Gdy osiągnie poziom 2, dostaniesz 5400 punktów, jak osiągnie 3 poziom - już 5700 punktów. I tak właśnie stawka za każdym razem się zwiększa, a ty korzystasz. :) Punkty levela animo dostaje przez mini-gry oraz cukierki dawane przez innych graczy. Jak zachęcić ich, aby dali cukierka twojemu pupilowi? Napisz na chmurce dla wszystkich coś w stylu: "Masz dobre serce? Jeśli tak, daj cuksa mojemu animo :* PS. Jeśli też masz animo, wpisz się w komentarzu, chętnie dam cuksa twojemu animo." Po co dopisek "PS. [...]"? Jeśli ludzie zobaczą, że jesteś chętna/y do pomocy, oni to docenią i jest większa szansa, że pomogą tobie. Możesz wpisywać się w komentarzach pod wiadomościami typu: "Każdemu animo dam cukierka. Wystarczy zgłosić się w komentarzu".

To by było na tyle. Więcej porad nie znam. Jeśli coś jeszcze mi się przypomni, napiszę o tym w następnym poście. Mam nadzieję, że te porady pomogą Wam w levelu.

Życzę powodzenia!
Pozderki ^^
#VanillaMil

42 komentarze:

  1. Ja gram od 2 dni i mam 42 level, ale tylko dlatego że moja koleżanka była u mnie na noc i mi dawała momo i jak wbiłyśmy 15 level to już było łatwo bo można było dawać cuksy animo xd :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 46 i gram od 3 dni nawet 2 i pół dnia heh:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja gram 1 dzień i mam 25 lvl i dzisiaj wbije 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wow...- ej zaproś mnie na momio nazywam się natasha 22 mam 49 albo 48 lvl a zresztą... niepamiętnych XDD pozdro

      Usuń
  5. Serio? Po 5 dniach 20 + lvl...
    Ja mam konto na Momio od 1 lipca 2015 roku, i mam dopiero 31 lvl x'd. LoL.

    Pzdr.
    Merli555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam konto od 1 kwietnia 2016 roku i mam 45 lvl xd

      Usuń
  6. Ostatnia porada mi się przydała ale nigdy nie dawajcie cukierków lucasowi emily no moderatorom czy kim oni są bo chociaż ich zwierzaki mają wysokie levele to dostajemy za nie ok 100 punktów mniej PS: Ja w pierszym dniu wbiłam 25 level

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak, ale kiedyś tak nie było. W starym Momio to właśnie zwierzaki z dużym levelem dawały najwięcej, a z małym mniej, dlatego ludzie tak lubili dawać cukierki takim osobom jak sandra91, gracjana16 maj i właśnie moderatorom.
      Gratulacje :)

      Usuń
  7. O co chodzi z przeszukaniem znajomych tikiego przecież to nie daje punktów nie rozumiem prosze odpiszcie

    OdpowiedzUsuń
  8. O co chodzi z przeszukaniem znajomych tikiego przecież to nie daje punktów nie rozumiem prosze odpiszcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo przeszukanie nie, ale wśród jego znaj możesz znaleźć osoby z animo, a jak dasz im cukierki to dostajesz punkty.
      Juz rozumiesz? :)

      Usuń
  9. Ja gram 2 dzień i mam 25 lvl 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta Twoja stronka wyglada naprawde super!

    Kody do Momio na kase sa na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Momio ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gram już dość długo i mam 48 lewel już za niedługo dobiję 49. Pozdro. zapraszajcie mnie moje konto na Momio nazywam się "Natasha 22"

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ci powiem... XDDDD 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Dacie cuksa mojemu animo? mój nick na momio : XxniQolxX..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazywam sie Negatywna123, gram niecałe 2 miesiące, i mam 44 levelek ;* Jest to moje ulubiona gra! Nigdy mi sie nie znudzi : ) A poza tym, ktoś da cuksa dla animo? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w 1 dzień wbiłem 21 lvl no ale teraz jest troszke gorzej po jakiś 2 miesiąchach wbiłem tylko 55 lvl ):

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gram 6 miesięcy i mam 54lvl a nie stosuję różnych takich "hacków" ;^ Zapraszam do mn (: Wista 777

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nikt się nie spodziewał że ktoś wejdzie w 2021 nick na momio : Natilak

    OdpowiedzUsuń