piątek, 28 sierpnia 2015

PORADNIK: Jak szybko zarabiać diamenty?

Hejka wszystkim! ;D
Dziś poradnik pt. "Jak szybko zarabiać diamenty?". Diamenty są walutą na Momio. Bardzo się przydają, ponieważ za nie kupujemy wszystkie rzeczy na Momio. Marzeniem wielu graczy jest zakupić animo, ale kosztuje tak dużo, że bardzo trudno to uzbierać. Ty też chcesz znać sposoby na szybkie zarabianie diamentów? Zajrzyj do mojego króciutkiego poradnika, dzięki któremu możesz zarobić! <3

1. Zdobywaj kolejne levele!




















Najbardziej znanym sposobem na zarabianie diamentów jest zdobywanie leveli. Im wyższy masz lvl, tym więcej diamentów otrzymasz za jego przejście. Jednak z każdym levelem wzrasta trudność jego wbicia. Bardzo wolno wbijasz levele, a ty potrzebujesz diamentów jak najszybciej? W takim razie zapraszam na inny poradnik! ^^
Zobacz: http://vanillowe-momio.blogspot.com/2015/08/poradnik-jak-szybko-wbic-level.html

2. Wygraj je w jajku birmo!




















Przeważnie w jajkach birmo znajdujemy punkty lvl'a, jednak może zdarzyć się przypadek, że wygramy diamenty. Wygrywamy ich 15 lub 30. Mało bo mało, ale zawsze coś :D

3. Wygraj je w grze!

























Gdy będziesz systematycznie przez 3 dni otwierać wyżej wspomniane jajka, otrzymasz możliwość zagrania w grę, podczas której zarabiasz dla siebie diamenty. Rozważałam napisanie osobnego posta o tej grze i chyba niedługo to zrobię :) Ale teraz skupmy się na poradniku... Możesz tu wygrać różną ilość diamentów. Średnio jest to około 200 diaxów, ale jeżeli umiesz dobrze grać w tą grę, to możesz wygrać nawet ponad 300 diamentów! Myślę, że jest to jeden z lepszych sposobów na zarobienie xD

4. Dostań je od przelatującego birmo!














Tu już zarobisz o wiele mniej niż na poprzednich sposobach. Nie jest to co prawda najlepszy sposób na zarobienie, ale kilka diaxów od niego też może pomóc, szczególnie wtedy, gdy już niewiele, dosłownie kilka diamentów brakuje ci do potrzebnej sumy. :)

5. Kup diamenty!



















Możesz także kupić diamenty za prawdziwe pieniądze. Jednak jest to bardzo drogie. Kupno jest możliwe tylko przez urządzenia mobilne. Ja nie mogę grać (telefon niezgodny z wersją aplikacji, a na tablecie nie chce się załadować :/), ale widziałam u przyjaciółki i jak dobrze zapamiętałam, za 3000 diamentów (najtańsza oferta) trzeba zapłacić... ponad 20 zł! Według mnie jest to nieopłacalne i wolę zarabiać wyżej wymienionymi sposobami. No ale jeżeli ktoś chce doładować, no to przecież mu nie zabronię :p Oczywiście nie chcę urazić osób doładowujących, ja tylko wyrażam swoje zdanie na ten temat.

To na tyle.
Myślę, że moje porady okażą się pomocne. ^^
Pozdro <3
#VanillaMil

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, na momio jest strasznie trudno zarabiać :c


    /HanQuu
    ':Hanny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem momio jest lepsze niż MSP pozdrawia:
    >>Blacki<< z MSP
    !!!Rajka!!! z Momio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się tak wydaje
      lepiej kupić momio plus niż vip

      Usuń
  3. moim zdaniem momio jest lepsze niż MSP pozdrawia:
    >>Blacki<< z MSP
    !!!Rajka!!! z Momio

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszajcie mnie xXxtamiqxXx oraz prosze o momo... Oraz zapraszam do dawania cukierków mojemu animo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. msp nic nie daje momio super dzieki za poradnik pozdrawia lokacolam6789 to mój nik na momio zapraszajcie do znaj pa ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w kliknij birmo miałam 764 diax to był rekord którego nie umiem pobić

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze zaproście mnie

    momio dogoliwia96

    msp dogoliwia12

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaje ze jak wejdziemy na innego gracz i on ma zwierzotko (birmo) to dajemy mu smakołyk i to daje nam gwiazdki a jak on ma wiecej zwierzotek to dajemy taki znaczek pies i kot i innym jego zwierzotkom dajemy smakolyk ja na takim sposobie zarobilam 47 lvl


    zaproszac
    momio:lucky122pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raz złapałam ptaki z 200 diax!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne te propozycje o zbieraniu diax. Zapraszajcie do znaj przyjmuje wszystkich mój nick to: lubiana lala3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stronka! Kody do Momio na kase sa na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Momio ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na:
    MSP: chika1946
    MOMIO: Qorneliaaa
    I dodatkowo TFM: Qorneliaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Sposoby na zdobycie diamentów w Momio : https://www.desercik.pl/momio-poradnik-do-gry-diaxy-szafiry-i-momo/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ktoś próbował tą stronę https://cvwork.pl/jak-szybko-zarobic-pieniadze/ na której można łatwo zarobić pieniądze?

    OdpowiedzUsuń