poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Momio - Jak ładnie i bardzo TANIO się ubierać?

Cześć i czołem, kluski z rosołem! :)
Troszkę nie pisałam, ale cóż. Bądźmy szczerzy - nie miałam czasu.
Jednak bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do tematu!

Jak ładnie i bardzo TANIO się ubrać na Momio?
To proste!
Po pierwsze. Zajrzyj trochę głębiej do sklepu, bo im dalej, tym taniej! Nie mówię tu o dosłownym znaczeniu, tego zdania, ale sami wiecie o co chodzi. XD
#Letnieszaleństwo minęło. Dzięki tej akcji, mogliście zdobyć strój o wartości zaledwie 4 diamentów! Ale spokojnie, nie martwcie się. Pokażę Wam inne tanie i fajne ciuszki.
Nie mówię, aby kupować tylko tanio. Przecież fajnie jest sobie czasem kupić coś droższego. :)

1. Sukienki.
Są one dosyć drogie, a jednak jest trochę tańszych!
Oto przykład:
2. Bluzki.
Tanich bluzek jest już więcej. ;) Styl zależy od gustu.
3. Spodnie.
Krótkie, długie, jakie chcecie! ;)
4. Buty.
Ahh, buciki, buciki! <3
5. Fryzurki!
Tutaj zależy od Was. Nie każdemu spodobają się te włosy, ale ja osobiście baaaardzo je lubię i często je noszę. :) ^^
6. Torebki!
Lubię, kiedy moje stylizacje są urozmaicone, o ten super dodatek! :)


7. Biżuteria!
Wy też macie do niej słabość? :-P
8. Makijaż!
Na Momio można zaszaleć! :)

9. Narzutka!
Takie tam miłe uzupełnienie stroju. :)
11. Coś na głowę!
Ta kategoria jest dosyć droga, ale fajna i tania czapeczka się znalazła!




Na dziś to tyle!
#VanillaMar








3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że znikła czerwona szminka ze sklepu������* sr klawiatura mi wyrazy zmienia xDDD pozdro ������

    OdpowiedzUsuń
  3. How to withdraw funds from a gambler using a credit card
    1-Click on the 과천 출장샵 “Deposit Funds” button to make a deposit. 광주광역 출장안마 2-Click on 광명 출장안마 “Claim 김해 출장샵 Bonus” to activate the new bonus. 3-Click 제주 출장샵 on “Claim Bonus”

    OdpowiedzUsuń